woensdag 19 september 2012

Armband Shuri

Bij het patroontje van de hanger Shuriken van Mikki Ferrugiaro zit ook een ketting. Die ketting lag hier al een tijdje als UFO (UnFinished Object) en ik besloot vandaag daar toch maar weer eens aan verder te gaan en kijken of het deze keer wel ging (de steek was te pijnlijk de vorige keer). Dus ik vol goede moed weer begonnen, het slot en de spikes had ik al klaar en aan 1 kant van de ketting er al aangemaakt. Toen kreeg ik ineens een helder ogenblik en dacht, hé, is dat niet mooi als armband, ik moet zeggen dat ik hem zelf wel geslaagd vind. Het is een soort van netted rope van 11/0 miyuki rocailles in de kleur metallic iris brown (niet er goed te zien op de foto) en 3mm tanzanite facetjes. Het slot is gemaakt in de peyote steek met tanzanite 3mm facetjes, metallic iris brown rocailles 11/0, miyuki 15/0 matte dark bronze, white lined cocoa delica's 11/0 en een tanzanite 14mm rivoli. De tanzanite spikes zijn omkraald in de peyote techniek met tanzanite 3mm facetjes, metallic iris brown rocailles 11/0, miyuki 15/0 matte dark bronze, white lined cocoa delica's 11/0 en 8mm glaskralen.
 

 
Groetjes
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten