donderdag 16 februari 2012

Wisselringen Systeem met ring Twinny

Na lang wikken en wegen heb ik me toch eens een wisselringen systeempje aangeschaft. De meeste zullen het wel kennen als ring waar je verschillende ringen op kunt zetten om vervolgens een soort dop erop te zetten waardoor het vast blijft zitten. Ik ben niet zo van de ringen, nou ja, ik heb altijd dezelfde om eigenlijk en die zijn niet zelfgemaakt. Nu kwam ik een hanger tegen met hetzelfde systeem en leuke patroontjes, dus deze heb ik aangeschaft en ik kon het toch niet laten om toch eventjes een ring ervoor te maken...

De hanger:



De zelfgemaakte wisselring Twinny:


De complete hanger Twinny:


Mocht je je nu afvragen welke kleur het precies is, de Twin Beads zijn Amethist, de facet kralen Dark Amethist (maar lijkt meer een beetje roze), de rocailles zijn galvanised Silver.

Groetjes
Petra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten